نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ذوالفقار با بیان این که جان فشانی سردار سلیمانی در چند دهه گذشته منجر به محبوبیت کم نظیرِ او در میان مردم شده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 05 July 2020

 

 

به گزارش تابناک خوزستان؛ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ذوالفقار با بیان این که جان فشانی سردار سلیمانی در چند دهه گذشته منجر به محبوبیت کم نظیرِ او در میان مردم شده است، اظهار داشت: : این محبوبیت حتی فراتر از مرزهای ایران هم رفت و بسیاری از عاشقان عدالت در دیگر کشورها هم به سردار سلیمانی عشق می‌ورزیدند.

استاندارخوزستان نیز در این مراسم عنوان کرد:  برای این که بتوانیم دین مان را نسبت به سردار دل ها ایفا کنیم این حرکت عظیم فرهنگی را در جهت شناساندن و گسترس فرهنگ دفاع مقدس و آنچه حاج قاسم طلایه دار آن بود، به راه انداختیم.

آپلود عکس

غلامرضا شریعتی افزود: برنامه‌های فرهنگی در شاخه‌های مختلف از جمله شعر، پویانمایی، تئاتر و ...  در این جشنواره برگزار خواهد شد تا جامعه جهانی با زبان مشترک هنر بتواند بخشی از احساسات خود را پیرامون سردار شهید مطرح نمایند.

وی ادامه داد: جامعه فرهنگی ، هنری و رسانه ای وظیفه  مهم و تاریخی برایت جلی و تبلور ارزشها دارد و ضرورت دارد در کنار هرجشنواره دبیرخانه دائمی تشکیل شود تا مستند سازی و تحلیل محتوا و باز اندیشی مستمر داشته باشد.  با توجه به ظرفیت موجود دراین استان و میزبانی جشنواره ذولفقار، استان خوزستان آمادگی کامل برای استقرار دبیرخانه و برگزاریاین جشنواره را دارد. 

 

آپلود عکس

 

شریعتی اظهار امیدواری کرد: این حرکت فرهنگی ضمن برقراری رقابت سازنده، رشد بستر پژوهش و مشارکت اجتم اعی را دنبال داشته باشد و به‌عنوان حرکتی ماندگار در تقویم فرهنگی کشور بنام خوزستان ثبت شود .

همچنین استاندار خوزستان در حاشیه ی این مراسم در مصاحبه ی اختصاصی با تابناک خوزستان به بیان خاطراتی از حضور شهید والامقام در سیل خوزستان پرداخت و گفت: با توجه به خستگی و پیچیدگی در حادثه سیل سردار با اعلام آمادگی حشد شعبی و امکانات برادران عراقی و استقبال خوزستان، برادران مجاهد عراقی به کمک سیل زدگان خوزستانی شتافتند که با هجمه ی رسانه ای دشمن مواجه شدیم، بنده خدمت ایشان بودم و با مطرح کردن این موضوع که رسانه های معاند حملات رسانه ای علیه ما و حشد را دنبال میکنند ایشان با کمال وقار و آرامش گفت هر کاری میخواهند انجام بدهند اهمیتی ندارد شما متمرکز بر امور مربوط به سیل به حواشی نپردازید.

 

آپلود عکس

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار